Przepisujesz to na liście zadań, bo ciągle wyskakują Ci rzeczy, które wydają się ważniejsze: przygotować post na FB lub IG, wystawić faktury, zaplanować promocję produktu czy wprowadzić ostateczne szlify do nowego kursu.
Tymczasem na Twojej stronie i w social mediach zrobił się niezły bałagan…
Strona O MNIE, opisuje Ciebie i Twoją ofertę sprzed dwóch lat, a krótkie BIO na insta i FB pokazuje projekt, który skończył się miesiąc temu.
Poszłaś do przodu, zajmujesz się nowymi tematami i masz nową ofertę – ale informacje o niej znajdują się tylko w niektórych miejscach. W innych wciąż można przeczytać o tym, co robiłaś na samym początku Twojej pracy.
Wciąż obiecujesz sobie, że zrobisz z tym porządek. Chciałabyś trochę ukrócić ten chaos i zadbać o swój spójny wizerunek – w końcu tyle się mówi o tym, jak to ważne!
Twoja strona O MNIE pokrywa się coraz grubszą warstwą kurzu. Ty sama już nie pamiętasz dobrze, co w ogóle jest na niej napisane.
Wiesz o tym i dlatego czujesz, że to ważne, aby ją poprawić. W Twojej głowie pojawia się jednak mnóstwo pytań i wątpliwości:
Jeśli wciąż myślisz, że możesz zwlekać kolejny miesiąc z napisaniem skutecznej strony O MNIE, pamiętaj o tym, że:
Zbyt wiele razy rezygnowałam z wykupienia jakiejś usługi, bo nie wiedziałam, kto za tym stoi. Ciekawe, ilu Twoich niedoszłych klientów zrobiło tak samo?
Bo skąd mają wiedzieć, że nadają z Tobą na tych samych falach?
To w tym miejscu podzielisz się swoją historią, tym, co sprawiło, że świadczysz właśnie takie usługi albo stworzyłaś ten kurs z myślą, by pomóc swoim klientom poradzić sobie z problemami, z którymi aktualnie się mierzą.
Dzięki przygotowanym przeze mnie materiałom:
czyli pokażesz to, czym się aktualnie zajmujesz, jak odpowiadasz na potrzeby klienta oraz z jakich powodów jesteś w stanie mu pomóc.
bo ci, którzy nie są z Twojej bajki, nie poczują, że mówisz do nich.
dlatego że będziesz umiała wybrać właściwe informacje, a schemat tworzenia tekstu, który otrzymasz ode mnie, pozwoli Ci dopasowywać stronę O MNIE do aktualnej strategii Twojej firmy.
Kurs jest skierowany do osób, które sprzedają już swoje produkty/usługi, mają już pierwszych klientów i wiedzą komu i jak chcą w najbliższym czasie pomagać.
Kurs nie jest dla osób, które dopiero myślą nad stworzeniem biznesu online, nie mają jeszcze pierwszych klientów i nie sprecyzowały, czym konkretnie chcą się zajmować.
– 7 unikalnych ćwiczeń
– przykłady do każdego zadania
– schemat pisania, który możesz zastosować przy kolejnych tekstach
Pięknie to napisałaś 😍 to będzie tekst w ofercie, tym fragmentem jestem po prostu zachwycona! Świetnie napisane!!!
Anna, stylistka
Twoje sugestie są zawsze w punkt. Te propozycje, w których wyłapujesz niuanse tekstu. Obsługa klienta jest u Ciebie na dużym poziomie.
Monika, właścicielka biznesu
Bardzo dziękuję za pomoc i kurs Jak napisać stronę O MNIE. Tekst o mnie wylądował na stronie przed webinarem i jestem z niego bardzo zadowolona.
Przyznam, że początkowo nie myślałam, że to kurs dla mnie, bo napisałam swoją stronę o mnie sto lat temu i dawno o niej zapomniałam. Jak zobaczyłam propozycję Marianny wróciłam do tematu i zauważyłam, że moja strona o mnie trochę się zdezaktualizowała. Dzięki kursowi przysiadłam do napisania strony o mnie i zrobiłam to tak trochę mimochodem, wykonując ćwiczenia zawarte w kursie. Szczerze polecam.
Dorota, prawniczka
W ogóle ćwiczenia w kursie tak poprowadziły, że tekst O MNIE wyszedł jako ich produkt uboczny. Poleciałabym kurs innym. Podoba mi się graficzna strona materiałów, są dla mnie czytelne.
uczestniczka kursu Jak napisać stronę O MNIE
To sprawa indywidualna. Kurs jest rozłożony na 3 dni. Każdego dnia potrzebujesz ok. 15-20 minut na pracę z materiałami. Wierzę, że potrzebujesz z nimi trochę pochodzić, by treści ułożyły się w Twojej głowie. Większość ćwiczeń wykonasz na bieżąco w trakcie codziennych zajęć.
To prawda, teksty napisane przez copywritera kosztują 3-4-krotnie więcej. Zależy mi na tym, żeby kurs był w przystępnej cenie, a przy tym byś mogła samodzielnie stworzyć tekst na stronę O MNIE. To jest bardzo potrzebne osobom, które z różnych powodów nie decydują się (jeszcze), by zlecić tworzenie treści copywriterowi.
Jeśli zapoznasz się z materiałami i chwilę się nad nimi zastanowisz, nie będziesz odkładać pisania tekstu na wieczne nigdy, to z pewnością po 3-5 dniach od początku pracy z materiałami kursowymi napiszesz tekst na stronę O MNIE, a przy tym będziesz bardzo dumna, że zrobiłaś to samodzielnie i efekt zdecydowanie Cię zaskoczy.