fbpx

Napisz stronę O MNIE,
która zamieni obserwatorów
w płacących klientów
.

Aby czytelnicy nie opuszczali jej po przeczytaniu kilku pierwszych słów w poczuciu, że nie znajdą tu nic dla siebie

Już kolejny miesiąc odkładasz napisanie tekstu na Twoją stronę O MNIE.

Przepisujesz to na liście zadań, bo ciągle wyskakują Ci rzeczy, które wydają się ważniejsze: przygotować post na FB lub IG, wystawić faktury, zaplanować promocję produktu czy wprowadzić ostateczne szlify do nowego kursu.

Tymczasem na Twojej stronie i w social mediach zrobił się niezły bałagan…

Strona O MNIE, opisuje Ciebie i Twoją ofertę sprzed dwóch lat, a krótkie BIO na insta i FB pokazuje projekt, który skończył się miesiąc temu.

Poszłaś do przodu, zajmujesz się nowymi tematami i masz nową ofertę – ale informacje o niej znajdują się tylko w niektórych miejscach. W innych wciąż można przeczytać o tym, co robiłaś na samym początku Twojej pracy.

Wciąż obiecujesz sobie, że zrobisz z tym porządek. Chciałabyś trochę ukrócić ten chaos i zadbać o swój spójny wizerunek – w końcu tyle się mówi o tym, jak to ważne!

Twoja strona O MNIE pokrywa się coraz grubszą warstwą kurzu. Ty sama już nie pamiętasz dobrze, co w ogóle jest na niej napisane.

Większość osób wchodzących na Twoją stronę odwiedza zakładkę O MNIE.

Wiesz o tym i dlatego czujesz, że to ważne, aby ją poprawić. W Twojej głowie pojawia się jednak mnóstwo pytań i wątpliwości:

co umieścić na stronie O MNIE, jeżeli pasjonuję się tak wieloma różnymi sprawami (czy powinnam pisać o tym, że lubię szydełkować i jeździć konno, skoro moja oferta dotyczy zdrowego odżywiania?),
jak pisać o tym, co robiłam do tej pory, aby pokazać, że właśnie dzięki tym doświadczeniom jestem w stanie skutecznie pomagać?
może powinnam komuś zlecić napisanie o sobie (tylko co, jeśli będę czuła, że to i tak „nie jest moje”, bo jak ktoś inny ma napisać o tym, co dla mnie ważne lepiej ode mnie)?
przecież nie umiem pisać, to trudne i trzeba nad tekstem siedzieć sporo czasu, a ja mam mnóstwo bieżących rzeczy do zrobienia
Nie oszukujmy się, na rynku produktów online robi się coraz bardziej tłoczno. Chcesz, aby w gąszczu różnych ofert wymarzeni klienci  odnaleźli właśnie Ciebie?
Musisz nauczyć się pisać i mówić o tym, co robisz tak, aby trafić prosto do ich serc.

Jeśli wciąż myślisz, że możesz zwlekać kolejny miesiąc z napisaniem skutecznej strony O MNIE, pamiętaj o tym, że:

copywriter
Strona O MNIE to jedna z najczęściej odwiedzanych zakładek.


Zbyt wiele razy rezygnowałam z wykupienia jakiejś usługi, bo nie wiedziałam, kto za tym stoi. Ciekawe, ilu Twoich niedoszłych klientów zrobiło tak samo?

Bez niej tracisz wielu klientów (a tym samym również mnóstwo pieniędzy).


Bo skąd mają wiedzieć, że nadają z Tobą na tych samych falach?

Ludzie kupują od tych, do których mają zaufanie – a jednym ze sposobów na szybkie zbudowanie go jest dobrze napisana strona O MNIE.


To w tym miejscu podzielisz się swoją historią, tym, co sprawiło, że świadczysz właśnie takie usługi albo stworzyłaś ten kurs z myślą, by pomóc swoim klientom poradzić sobie z problemami, z którymi aktualnie się mierzą.

Napisz stronę O MNIE,
która zamieni obserwatorów
w kupujących klientów

Dzięki przygotowanym przeze mnie materiałom:

Napiszesz aktualną stronę O MNIE


czyli pokażesz to, czym się aktualnie zajmujesz, jak odpowiadasz na potrzeby klienta oraz z jakich powodów jesteś w stanie mu pomóc.

1-4.png

Zaczniesz współpracować z klientami, o których zawsze marzyłaś


bo ci, którzy nie są z Twojej bajki, nie poczują, że mówisz do nich.

Z większą łatwością będziesz się przedstawiać


dlatego że będziesz umiała wybrać właściwe informacje, a schemat tworzenia tekstu, który otrzymasz ode mnie, pozwoli Ci dopasowywać stronę O MNIE do aktualnej strategii Twojej firmy.

Co otrzymasz w kursie?

1. Gotowy instruktaż, który pozwoli Ci szybko i bezboleśnie przygotować stronę O MNIE (będziesz mogła skorzystać z niego za każdym razem, kiedy będziesz potrzebowała wprowadzić zmiany na stronie).

2. Wyjątkowe ćwiczenia, które sprawią, że spojrzysz na swoją pracę w nowy sposób i odkryjesz, jaką historię chcesz opowiadać swoim klientom

3. Przykłady działających stron O MNIE, które mogą posłużyć jako inspiracja do napisania Twojego tekstu.

Dodatkowo w trakcie kursu napiszesz bio, które będziesz mogła użyć wszędzie tam, gdzie potrzebujesz przedstawić się zwięźle a zarazem z zachowaniem esencji Twoich działań.

Czego NIE OTRZYMASZ w czasie kursu?

gotowego tekstu, który za Ciebie ktoś napisze.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest skierowany do osób, które sprzedają już swoje produkty/usługi, mają już pierwszych klientów i wiedzą komu i jak chcą w najbliższym czasie pomagać.

UWAGA!

Kurs nie jest dla osób, które dopiero myślą nad stworzeniem biznesu online, nie mają jeszcze pierwszych klientów i nie sprecyzowały, czym konkretnie chcą się zajmować.

Twoja inwestycja

– 7 unikalnych ćwiczeń
– przykłady do każdego zadania
– schemat pisania, który możesz zastosować przy kolejnych tekstach

129 zł 99 zł

Twoja trenerka

Marianna Chłopek-Labo

Tworzę i redaguję treści, które zatrzymują klientów na dłużej. Chcę, by właściciele fajnych biznesów zamiast spędzać godziny nad pustym Wordem, skupili się na tym, co w swoim biznesie lubią i czym się chętnie zajmują.

Całe świadome życie szukałam swojego Graala. Uwielbiałam czytać, pisać, poznawać reguły rządzące się językami. Tylko wydawało mi się też, że inni mają fajniejsze supermoce, np. są psychologami, coachami, rękodzielniczkami.

Odkąd zostałam mamą, wiem, że język jest jednym z najpotężniejszych narzędzi komunikacji. Sprawdziłam, że mówienie językiem korzyści i językiem potrzeb może budować mosty, wspierać nas i zachęcać do działania.

To w tworzeniu i redagowaniu treści odkryłam moją supersiłę. Dlatego pomagam z przekonaniem, że są firmy, które potrzebują mojego spojrzenia, mojej wiedzy, mojego sposobu patrzenia na biznes.

Opinie moich klientów o współpracy ze mną

Pięknie to napisałaś 😍 to będzie tekst w ofercie, tym fragmentem jestem po prostu zachwycona! Świetnie napisane!!!

Anna, stylistka

 

Twoje sugestie są zawsze w punkt. Te propozycje, w których wyłapujesz niuanse tekstu. Obsługa klienta jest u Ciebie na dużym poziomie.

Monika, właścicielka biznesu

 

Bardzo dziękuję za pomoc i  kurs Jak napisać stronę O MNIE. Tekst o mnie wylądował na stronie przed webinarem i jestem z niego bardzo zadowolona.

Przyznam, że początkowo nie myślałam, że to kurs dla mnie, bo napisałam swoją stronę o mnie sto lat temu i dawno o niej zapomniałam. Jak zobaczyłam propozycję Marianny wróciłam do tematu i zauważyłam, że moja strona o mnie trochę się zdezaktualizowała. Dzięki kursowi przysiadłam do napisania strony o mnie i zrobiłam to tak trochę mimochodem, wykonując ćwiczenia zawarte w kursie. Szczerze polecam.

Dorota, prawniczka

 

W ogóle ćwiczenia w kursie tak poprowadziły, że tekst O MNIE wyszedł jako ich produkt uboczny. Poleciałabym kurs innym. Podoba mi się graficzna strona materiałów, są dla mnie czytelne. 

uczestniczka kursu Jak napisać stronę O MNIE

Najczęściej zadawane pytania

1. Ile czasu potrzebuję, by przejść przez kurs?

To sprawa indywidualna. Kurs jest rozłożony na 3 dni. Każdego dnia potrzebujesz ok. 15-20 minut na pracę z materiałami. Wierzę, że potrzebujesz z nimi trochę pochodzić, by treści ułożyły się w Twojej głowie.  Większość ćwiczeń wykonasz na bieżąco w trakcie codziennych zajęć.

2. Jeśli kurs daje takie rezultaty, dlaczego kosztuje tak mało?

To prawda, teksty napisane przez copywritera kosztują 3-4-krotnie więcej. Zależy mi na tym, żeby kurs był w przystępnej cenie, a przy tym byś mogła samodzielnie stworzyć tekst na stronę O MNIE. To jest bardzo potrzebne osobom, które z różnych powodów nie decydują się (jeszcze), by zlecić tworzenie treści copywriterowi.

3. Czy ja rzeczywiście dam radę napisać tekst na stronę O MNIE?

Jeśli zapoznasz się z materiałami i chwilę się nad nimi zastanowisz, nie będziesz odkładać pisania tekstu na wieczne nigdy, to z pewnością po 3-5 dniach od początku pracy z materiałami kursowymi napiszesz tekst na stronę O MNIE, a przy tym będziesz bardzo dumna, że zrobiłaś to samodzielnie i efekt zdecydowanie Cię zaskoczy.